Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Telefon: (532) 215 60 56

Bölümü :Kadın Hastalıkları ve Doğum

Eğitim : Atatürk Ünv. Tıp Fakültesi 1976 Mezuniyet

İhtisas: Akdeniz Ünv. Tıp Fakültesi .kadınHastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı , 1980/1985

Akademik Ünvanı : Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr.

İlgi Alanları:
Endoskopi (Laparoskopi, Histeroskopi, Transvajinal Hidro Laparoskopi) Araştırma ve Yayınlar: “Luteal Faz Defekti” Akademik Araştırma Yazısı “Anne Sütün Yararları” Latin Amerika’da UNICEF Projesi “Aile Planlaması Projesi” 1992 Avrupa Topluluğu adına görevlendirme Şam,Suriye “Aile Planlaması Projesi” 1993 Avrupa Topluluğu adına görevlendirme Tahran, İran Bari Üniversitesi Tıp Fakültesi, İtalya, İleri Düzey Histeroskopik operasyonlar eğitim, “Endoskopi’de Yenilikler” Gazi Üniversitesi Akademik Düzey Eğitim Konuşmacısı, Yüzden fazla Kongre katılımı ve sertifikasyonu, Birçok defa Endoskopi Eğitmeni olarak Kongre Katılımı, Türkiye de ilk defa yapılan “Transvajinal Hidro Laparoskopi ” Operasyonunu gerçekleştirilmiştir. Dünyada ilk defa yapılan “Histeroskopik Embrio Redüksiyon.” Operasyonunu gerçekleştirmiştir. 2012 yılında (Tarsus Medicalpark Hastanesi’nde ) Çukurva da ilk defa yapılan ; “ Laparoskopik Abdominal Seclage” Operasyonunu gerçekleştirmiştir. 2012 yılında (Tarsus Medicalpark Hastanesi’nde ) Çukurva da bir olmak üzere ; “ Single Port Laparoskopik Histerektomi” Operasyonunu gerçekleştirmiştir. 2 yıl Obezite cerrahisinde yardımcı asistan 2.500 den fazla Laparoskopik cerrahi deneyim. 10.000 den fazla Histereskopik cerrahi deneyim. 2017 Gazi üniversitesi Tıp Fakültesinde İsthmocell önlenmesi için yeni sezeryan tekniği operasyonları (Lambert sütür tekniği)uygulaması.

HASTA GÖRÜŞLERİ
TÜM GÖRÜŞLER
İLETİŞİM ve RANDEVU FORMU

* Tüm form alanlarını lütfen eksiksiz doldurunuz. Mesajınız en az 70 karakter olmalıdır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Op. Dr. Yavuz UÇAROp. Dr. Yavuz UÇARKadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı
0324 232 10 920532 215 60 56